“Ah, u komt hier voor een netbox?”

Een blik op mijn Hittail abonnement levert de verrassende observatie op dat "netbox" het meest gebruikte zoekwoord is waarmee bezoekers op mijn blog terecht komen.

Als je "netbox" invoert op Google.nl, verschijnt mijn stukje van 2 oktober 1998, ‘NetBox geschikt instapmodel voor digibeten‘, vrij prominent in de lijst van resultaten.

Wat mij benieuwt is, of die Netbox van KPN nou inderdaad hetgene is waar u naar zocht?

Een andere mogelijk is bijvoorbeeld dat u op zoek was naar deze NetBox, "(…) een centraal systeem dat (…) sensoren in (…) woningen en bedrijfsgebouwen (…) kan combineren om zo meer functionaliteit te bieden en de woning open te stellen voor de communicatiemiddelen die we dagelijks gebruiken (…)." Nou, dat is een hele mondvol.

Maar er zijn er meer, zoals deze: NetBox, Inc. "(…) provides Internet communications solutions, from protecting the privacy of email accounts to hosting corporate web sites (…)".

Laat anders graag even een comment achter, voor mijn begrip. Misschien kan ik u verder helpen met waar u echt naar op zoek was…

Leave a Reply

