Reportage Kauhajoki vanavond in EenVandaag

Vanavond zendt EenVandaag als het goed is de reportage uit over Kauhajoki, waarvoor Minna het afgelopen weekend druk in de weer is geweest met een Nederlandse cameraploeg. Verslag: Sander 't Sas.

Nadat ze vorige week telefonisch verslag deed van de gruwelijke schietpartij, werd haar door EenVandaag gevraagd om te helpen met de productie van een reportage in Finland. Uit het "verhaal achter het verhaal" dat ik heb meegekregen maak ik op dat het een interessante uitzending belooft te worden.

En omdat ik zelf ook zo nodig mijn ei kwijt moest heb ik van de week een paar persoonlijke observaties over Finland van me afgeschreven.

[UPDATE, 20:05 Finse tijd (GMT+03:00): Hier is het artikel over het programma-item op de site van EenVandaag]

[UPDATE, 21:50 Finse tijd (GMT+03:00): Het item is nu online:

]

